Strani

torek, 13. september 2011

Mi že delamo s polno paro


Tole so v petek narisali moji mali ustvarjalci.
V povprečju imajo osem let.
Včasih je naša likovna vzgoja res užitek.
Jaz sem ponosna, vi pa ocenite sami.














 
Razmišljam, kako bi izvedli natis risbic na blago,
že od začetka me namreč asocirajo na tekstilne vzorce.
Moram pogruntat kakšno brezplačno varianto...
Ima kdo kak predlog, idejo, izkušnjo...??
lpd 

3 komentarji:

  1. Slikice so luštne. Natis pa je odvisen od tega, za kaj boš blago uporabljala.
    Mogoče pa bi lahko naslednjič tole že risali na blago? Vem, da starši ponavadi zavijamo z očmi, ko dobimo še kako naročilo za nakup, pa vendar pisala za blago niso tak hud strošek. Meni je všeč Pilot-ov marker - zgleda kot kemični na kuglico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra ideja, tole s flomastri. Smo lani risali kar z alkoholnimi na blago (to bom še objavila)in je bilo dobro. Ampak risbice na blago ne pridejo tako fine. Razmišljala sem pa, da jim za konec leta pripravim kako presenečenje z natisi teh risb - vrečke za copate ali kaj takega.
    lpd

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhh.. sem že cel roman spisala in se spomnila, da ti lahko na mail pošljem :)

    OdgovoriIzbriši