Strani

nedelja, 11. september 2011

Miniature


Tako sem včasih davno oblikovala naslovnice svojih kaset...






lpd

6 komentarjev:

  1. A veš, da sem to počela tudi jaz! Ampak tebi je to šlo že čisto umetniško od rok. Zelo lepe naslovnice so, sploh so mi všeč prva, zelena in zadnja. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj pa kje si ti našla še kasete!! Super si delala že včasih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj zato pa sem dala nostalgično oznako :). Kaset že davno več ni, slikce sem pa shranila.
    Jih imam rada, ker so res ene minice. Narejene so bile kot generalka za velike slike in grafike, ki so potem končale kdovekje. Zdaj pa vidim, da sem na ene tri pozabila - jih še dodam.

    OdgovoriIzbriši
  4. My imagination can run wild with this art!

    GIFTS

    I’ve nothing to give but my heart and head;
    No colors have I but yellow and red.

    Please take what I give as tokens of peace:
    And with these small gifts may your joy increase!


    © 2011 by Magical Mystical Teacher

    Sky Splashed with Red

    OdgovoriIzbriši
  5. LV and Magical Mystical Teacher, thanks to both of you!

    OdgovoriIzbriši