Strani

četrtek, 29. september 2011

Vsi moji šali


Šale imam rada. 
V prvi vrsti, ker sem grozno zmrznjene sorte in mi olajšajo zimo,
po drugi strani pa so krasna sprostitev zvečer. Ni mi  treba
nič računat in razmišljat o krojenju, vsak ponavljajoč vzorec
pa itak hitro dobim v prste in delo samo še šiba. Zbrala sem
tiste talepše in predvsem tiste,  ki sem jih do zdaj uspela dokončat ;)






O tem zelenem šalu sem že pisala in tudi pobarvan
je že na tej sliki, kot pa vidite, žal ni bistvene razlike v barvi :(




Enih par pa še čaka na zaključne prijeme, med drugim tudi tale:



Imela pa bi še kaj takega:

Knitting Hand Knitted  Red  Shawl  Scarf  ready to ship
A je že kdo pogruntal, kako se iz 24ih naredi vsaj 48 ur??
Veliko plačam...
lpd

2 komentarja:

  1. mmm, tega zadnjega bi bilo res fino pogruntat do konca. si ga ti že skapirala?

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznam, tudi vsedla se nisem zraven... še dobro, da kmalu začnemo s tečajem, me bo mogoče to kaj prisililo k delu.

    OdgovoriIzbriši