Strani

sobota, 3. december 2011

Novoletna jelka v mestni hiši


Pa smo jo okrasili!



foto: nrovan


Končno smo zaključili in predstavili

Pletemo pa še naprej, ker nam je všeč:
K. V.:
Meni je pletenje zelo všeč, ker sem se hitro naučila. Naučil me je M.
Zdaj še z babi pletem. Moja babi zna tudi plesti in mi je že spletla šal.
 M. K.:
Mene je naučila plesti sošolka A. Super je. Pri pletenju se umirim.
Moja mamica zna plesti. Tudi sestrico bom naučila.
Plesti je zabavno. Ko pletem, bolje napišem nalogo.
 E. H.:
Pletenje imam rada. Ob tem se umirim.
Lahko si narediš kroglico, potem si jo obesiš na smreko.
A. K.:
Pletenje mi je všeč. Ker si lahko kaj narediš. Ker se sprostim.
Naučila sem še sošolko I., mene pa je naučila učiteljica.
N. G.:
Meni je bilo na začetku všeč, potem pa mi je bilo malo dolgočasno. Vredu je.
Tudi mamico sem naučila plesti. Mene sta naučila sošolca N. in K..
 A. M.:
Pletenje mi je všeč, ker je zabavno.
Naučila me je učiteljica, jaz pa sem naučila M. in L..
Vadila sva s sošolcem M..
 A. Š.:
Pletenja me je naučila varuška. Na začetku je bilo težko, potem je pa šlo.
Pletenje umirja in lahko narediš veliko pametnih stvari.



Tako, zdaj pa veste!
Bi se tudi vi radi naučili plesti?


DO 10. DECEMBRA
lahko našim objemčkom daste svoj glas tukaj.
Hvaležni bomo!!


lpd

Ni komentarjev:

Objavite komentar