Strani

ponedeljek, 6. februar 2012

Osvežitve

Hladni dnevi so krivi, da se skrivam doma in brkljam tu in tam.
Če vikend sem se spravila barvat obledela oblačila.

Sprana rjavkasta jopa je postala rdeča:
(klobka preje na jopci je še v originalni nezbledeli barvi -
 iz ostanka sem jeseni naredila tudi eno od zapestnic)




Naslednje so bile na vrsti hlače in moška majica,
ki jo bom najbrž čisto prekrojila:


Majica je postala lepe čokoladne barve,
hlače so pa grozne in bodo šle v reciklažo ;)


Na vrsto je prišel tudi moder pulover.



Zdaj je vijoličen, ampak nisem čisto ziher, če mi je všeč.


Poleg puloverja sem poskusila pobarvati tudi filcane kroglice, ki pridejo na vrsto jutri.

lpd


1 komentar:

  1. Meni so pa nove barve všeč.Sicer pa lahko pulover nekoč pobarvaš v črno , če misliš , da ta barva ni po tvojem okusu.Je pa ravno v tem čar barvanja,da nikoli ne veš kaj bo "prišlo ven".

    OdgovoriIzbriši