Strani

petek, 3. februar 2012

Risanje z ogljem ima svoj čar


V želji, da mojim malim ustvarjalcem ponudim nekaj drugačnega in svežega,
sem jim postavila tihožitje s starimi predmeti.
Po mojem mnjenju je to precej težka naloga za tretješolce, zato nisem pričakovala prav veliko.
Pa smo se že v uvodu zadebatirali o tem, kako opazujemo,
kako med samimi rjavimi odtenki lahko ločimo svetle in temne barve,
nekateri že poznajo razne finte senčenja in še in še.
Na moje presenečenje jih polovica še nikoli ni ustvarjala z ogljem, 
zato tokrat res nisem vedela, kakšni bodo rezultati.

Pa jih je pritegnilo.
Tako zelo, da so prenehali šele, ko sem jim obljubila, da bomo kmalu ponovili.










Ker smo bili zares pozni, sem na kosilo peljala dvajset sajastih dimnikarjev ;)

lpd


Ni komentarjev:

Objavite komentar