Strani

sobota, 3. marec 2012

BI POMAGALE??

Na vse vas se obračam s pletilsko / kvačkarsko prošnjo.

8x8 inch knitted squares

Pred nekaj dnevi sem govorila s staro znanko in včasih tudi tečajnico gospo M. Gospa M. že leta plete odejice, kape in igračke za otroke v stiski tako pri nas (sodeluje z ZPM in z združenjem Sila) kot v tujini. Živi med Slovenijo, Hrvaško in Kanado, zato projekte tudi mednarodno povezuje. Trenutno je aktivna pri projektu KNIT-A-SQUARE, zaradi katerega se obračam na vas.
Gre za pletenje ali kvačkanje kvadratov, iz katerih se kasneje sešijejo odejice za afriške otroke, ki so zaradi aidsa izgubili starše. Iniciativa in celotna izvedba prihaja od družine, ki izhaja iz Afrike, pomaga pa ji veliko število prostovoljcev po celem svetu. Na njihovi strani najdete poleg vseh informacij tudi fotografije že narejenih in podarjenih odejic, ter idej, kakšne stvari splesti / skvačkati. Lahko pa seveda delate čisto po svoje :)

Poleg kvadratov lahko prispevate tudi pletene / kvačkane kapice in igračke.
Ker na afriški konec počasi prihaja zima, gospa M. načrtuje prvo pošiljko konec meseca marca. To je trenutno naš deadline, projekt pa se bo nadaljeval še naprej.

Če želite sodelovati in prispevati svoj kvadrat, so tu konkretna navodila:
- vzorci in barve so poljubni, uporabite ostanke, ki jih imate, spustite domišljijo na prosto :)
- dimenzije kvadrata so 20 x 20 cm
- predlagane so 6 mm pletilke (po splošnem preračunu je potrebno nasnuti 32 zank, ampak, prosim, vsaka naj preveri sama - saj veste: različne vrste prej, različni stili pletenja...)
- ko kvadrat zaključimo, nitke ne odrežemo, ampak pustimo na koncu vsaj 50 cm nitke za kasnejše sestavljanje / šivanje, zvijemo jo skupaj
- zaželeno je čimmanj mohairja in ostalih kosmatih prej (če pa že je kakšna črta ali detajl, ne bo hudega)
- če spletete kvadrat iz 100 % volne, ga, prosim, označite s pripetim listkom / etiketo (zaradi ustrezne nege!)
- mešanje drugih kvalitet preje ni problematično
- kvadratov ne šivajte skupaj
- pa še neobvezen namig: z gospo M. sva prišli na idejo, da bi vsi slovenski izdelki nekje vsebovali rdeč srček - spleten,  izvezen, naknadno prišit.... da se bo videlo, da smo ena skupina :), jaz bom na svoje kvadrate najbrž prišila srčke iz ostankov filca

Če ste pripravljene sodelovati, se mi javite, da vem, na koga čakati. Gospa M. v Slovenijo prihaja na štirinajst dni, kar pomeni, da bom imela dva termina za predajo, prvega čez cca 10 dni - točen termin bom še javila. Škoda bi bilo, da kakšno od vas izpustim, če se bo potrudila :). Vse, ki niste iz Ljubljane, se mi javite na e-mail, da vam posredujem svoj naslov za pošiljanje, z ostalimi bomo imele pa dober razlog za klepet ob kavi ;). Dogajanje bom sproti dokumentirala tukaj in na Facebooku.

K sodelovanju lahko pritegnete še kakšno prijateljico in pletenju /kvačkanju namenite klepet ob kavici ali večer ob ogledu dobrega filma...

Prijetno delo vsem, jaz pa grem zbrat svoje ostanke :)

lpd

15 komentarjev:

  1. Jaz se pridružujem akciji , samo še , da najdem materijal in začnem.

    OdgovoriIzbriši
  2. zdaj sem nasnula in pletilke 6 mm, volna je kaja (majšperk). dovolj je 24 zank za kvadratek 20x20 cm

    bom pa tudi na svoj blog dala, če dovoliš. super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. sem zraven, če le najdem volno in pletilke 6 :) grem iskat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Punce, zakon ste :)
    Nadja, itak, da je super, da razširiš dalje!
    Sonja, bi rekla, da ne bo nič narobe, če so pletilke mal večje ali manjše, samo da dimenzije štimajo na koncu.
    Še moj preračun od včeraj: pletilke št. šest - dovolj je bil nasnutek 28 zank. Pofotkam in pokažem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz želim sodelovati. Se bom zelo potrudila, da mi uspe, obljubim pa raje nič (glede na moje znanje in temu primerno počasnost). :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Anja, Škorčica, dobrodošli zraven!
    Škorčica, važno je sodelovati in glede na to, da zadeva ni časovno omejena, počasnost ne bo problem, vzorčki pa tudi niso predpisani, zato ni nič narobe, če pleteš samo desne. Kar pogumno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. diana, punce me sprašujejo, kakšne igračke zbiramo. imaš kaj več informacij?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tudi igračke naj bi bile pletene ali kvačkane, oziroma čimbolj ročno izdelane.

      Izbriši
  8. Se pridružujem in širim vest. Samo nikjer na tvoji strani ne najdem tvojega maila. Ga lahko prosim posreduješ. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, super, da si zraven! Moj mail najdeš v facebookovi ikonci na levi strani zgoraj :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj a veš da imam FB službeno zaklenjen in nimam dostopa, tako da te prosim, če mi pošlješ tvoj mail na mavricnaustvarjalnica@gmail.com. Hvala

    OdgovoriIzbriši
  11. Živjo, zdajle sem nekaj gledala na FB strani od Oloopa in sem po naključju naletela na tale tvoj prispevek. Škoda, najbrž sem že zamudila, pa tudi sicer, bi morala svoje pletilsko znanje malo obnoviti. Ampak super mi je, da širiš take akcije. Bom vesela kake povratne informacije, jaz bom pa zdaj bolj budno spremlala, da kaj podobnega spet ne spregledam.

    OdgovoriIzbriši