Strani

petek, 23. marec 2012

Žogice Marogice


Nekaj fotografij mojega ustvarjanja po dolgem času.
Če bi kdo želel katero od pisanih žogic, so na voljo.
Največja ima premer približno 20 cm in je super za kakšno rundo sobnega žoganja,
najmanjša pa lepo sede v dlan in je namenjena umirjanju napetih živčkov.
Vse so pralne, lahke in mehke, samo zadnja je polnjena s čvrstim granulatom.
Roza-rumena in zeleno-rumena žoga imata v sebi tudi nežno ropotuljico.






lpd




7 komentarjev:

  1. Jaz bi se tako rada naučila kvačkat te žogice, pa mi kar ne gre. do sedaj mi je uspela samo ena. Imaš kakšen nasvet ali vzorec?

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz bi prosila za navodila. Sem poskušala sama, pa ne tako enostavno kot je videti.

    Že v naprej hvala :-).

    Sandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoj, Sandra. A mi pošlješ mail?
      lepemalestvari@gmail.com

      Izbriši
  3. o, kako lepo. Jest sem za svojo hčerkico poskušala narediti žogice pa mi nekako ne uspejo lepe. Do sredine so ok, nato pa ko jemlem zanke dol pa ne gre več tako lepo. Kaj naredim narobe?

    OdgovoriIzbriši