Strani

petek, 20. april 2012

KNIT-A-SQUARE, moja prva vreča




Če je zagrabilo tudi vas, tukaj najdete navodila za izdelavo.

lpd


4 komentarji:

  1. Aha, sori malo sem pobrskala in vidim da je akcija še v teku. Vidim pa tudi, da je tole malo prezahtevno za moje štrikarsko znanje. Mogoče bi pa kako dekico sešila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena! Ni nujno, da se lotiš pletenja vreče. Kvadratki so še vedno aktualni, pletenje gre hitro in enostavno je. Vsa navodila najdeš tukaj: http://lepemalestvari.blogspot.com/2012/04/knit-square-novosti.html#comment-form in tukaj: http://lepemalestvari.blogspot.com/2012/03/bi-pomagale.html
      Če te bo zanimalo še kaj, pa kar vprašaj. Če bi raje šivala, verjetno tudi ne bo nič narobe, samo za tople materiale poskrbi - mogoče kakšna krpanka iz recikliranih volnenih puloverjev?? Samo predlog :) Zelo sem vesela, da si zraven!

      Izbriši
  2. Te pletene vreče so tako zanimive in lepe, da ne vem zakaj ne bi kakšne spletle še za kakšne tanaše otroke.Res dobra in zanimiva ideja. Mogoče za v voziček? Bom pa jeseni za pokušino poskusila splesti eno za projekt Afrika. Lepo si izbrala barve in rožica deluje tako domače, slovensko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pletene vreče so praktična in udobna stvar, tudi za v voziček. Spomnim se, da je moja mama davno davno spletla nešteto vreč z rokavi in kapucami za vse otroke v žlahti in širše in mislim, da se marsikatera od teh še kar deduje naprej... Mogoče bi res za eno od naslednjih akcij izbrale vreče za naše otroke v stiski? Dorečemo!

      Izbriši