Strani

ponedeljek, 16. april 2012

KNIT-A-SQUARE novosti

Z veseljem sporočam, da je naš paket kvadratov in ostalih reči pred nekaj dnevi srečno prispel v Afriko. Ta četrtek imajo v načrtu novo prostovoljsko akcijo, ko bodo naše kvadrate posortirali in sestavili v primerne komplete za odejice.


Obenem postavljam nov deadline za vse, ki še želite sodelovati.
Vaše izdelke bom sprejemala do 15. maja.

Ker se ljudje največ naučimo iz izkušenj, vam na srce polagam še nekaj koristnih informacij:

1. Zaželeno je, da se pleteni kvadrati ne bi vihali, zato predlagamo pletenje različnih vzorcev z
    levimi in desnimi petljami., kot so npr. tile.


2. Dolžina niti za nadaljnje šivanje naj bo res samo 50 cm, nit lepo zvijemo, da se nitke pri
    večjem številu kvadratov ne vozlajo. S tem prostovoljcem prihranimo veliko dela.
3. Pri večbarvnem pletenju / kvačkanju nitke zadelamo. 
4. Preja naj bo dovolj debela, da greje. En kvadrat tehta od 25 do 35 gramov, odvisno od
    vzorca in debeline volne. Predlagamo pletilke št. 5 do 6 in kvačke od 4 naprej.
5. Ker je primarna funkcija naših izdelkov toplota, prosimo, da ne uporabljate bombažnih
    in svilenih prej (ter ostalih poletnih prej), razen, če so mešane z volno. V poštev pridejo
    tudi akrilne preje. Za informacijo naj bo podatek, da večina otrok pozimi živi pri 0°C
    brez centralnega ogrevanja.
6. Za tiste, ki boste pletle / kvačkale kape, bo koristna informacija, da najbolj potrebujejo
    kape obsega približno 50 cm.
7. Materiale, ki jih imamo na voljo, kombinirajmo čimbolj živobarvno :)
8. Puloverjev in šalov trenutno ni potrebno delati, če pa katera vseeno želi, naj se drži
   navodil tukaj.
Več informacij dobite na lepemalestvari@gmail.com.

V naslednjih dneh pripravim navodilo za tiste, ki bi želele plesti takšne ljubke in preproste
spalne vreče.
 


Moja prva vreča je že skoraj gotova.
Tukaj si lahko ogledate, kako je potekal naš prvi skupni projekt.

lpd

 

9 komentarjev:

  1. Izgleda super, hvala ker nas spodbujaš!!
    Najbrž se bom polotila vreče, čakam navodila:))

    OdgovoriIzbriši
  2. upam,dabo tudi meni uspelo naštrikat kašen kvadratek. nekoč sem zelo rada štrikala, a mi boleči vrat preprečuje to veselje. Mogoče bo pa šla te majhne kvadratke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Punce, kako ste hitre :)
    Sabina, opravičujem se ti... po nesreči mi je uspelo izbrisat tvoj komentar :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz v tej rundi ne delam kvadratkov ampak spalno vrečo.Zdaj sem na višini 2o cm in upam , da bo do roka končana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Jaz se lotevam že tadruge, trenutno malo barve kombiniram.

      Izbriši
  5. bi kvadratke pletla, vendar me do 15. maja ne bo, bo še kakšen termin?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anin, ni problema, ziher sem, da bo najkasneje na jesen še kakšna runda. Tako, da mirno lahko po malo ustvarjaš :)

      Izbriši