Strani

ponedeljek, 2. april 2012

KNIT-A-SQUARE, prvi del galerije


Tu je prvi del fotografij naših / vaših kvadratov, ki so že na poti v Afriko.
Uspele smo narediti 298 kvadratov, naš dva paketa, v katerih so bile še
kape, nogavičke, igrače in druge potrebne reči,  pa sta tehtala 17 kilogramov!
Srčno se zahvaljujem vsem sodelujočim!

Takle kup sem sestavila v sredo zvečer, preden sem v četrtek
prevzela skorajda še enkrat toliko kvadratov:


Jasnini kvadratki s skrbno prišitimi srčki:


Anči je naredila kvadratke v črtastih vzorcih:


Tadeja (Ta-ideja):


Janini kvadrati:


Jerica in Zorka sta naredili kvadratov za pravo malo odejico:


Kvadratki s krasnimi suho filcanimi srčki so delo Jožice:


Škorčica in njena mami:
(draga M., ne morem pogruntat, kateri kvadrat je tvoj,
zato glavo gor, ker ti je šlo delo odlično od rok :) )


Tatjana (Cofki.si) in njena prijateljica:


Mateja (MaJcen sVeT) je s sotrudnicami
Ivico, Lucijo, Heleno, Tatjano, Rožico in Katarino skvačkala tole lepoto:


Drugi del fotografij sledi kmalu.

Za vse, ki se vam še kar plete in kvačka kvadrate:
predviden termin za ponovno pošiljanje je sredi meseca maja,
kmalu pa pripravim še nekaj namigov kaj in kako naprej.
Osnovna navodila za začetek si lahko preberete tukaj.


lpd


2 komentarja:

  1. Oh, nekako sem bila prepričana, da sem tole pokomentirala, pa vidim, da sem to očitno storila le v glavi. :)

    Kaj naj rečem - tako lep občutek je biti del nečesa takega in, Diana, hvala za prijaznost, ampak sumim, da mi želiš le prav pretkano vliti voljo za naprej. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, sem bila čisto poštena, prisežem!
      Pa kar večkrat k mami na inštrukcije :)
      Na jesen se nam pa lahko spet pridružita.

      Izbriši