Strani

torek, 10. april 2012

Ne vem, kaj je na črnih torbah takega


Prav vse namreč gredo še preden uspem dobro naložit slike...
Tale se že sprehaja nekje po Avstriji.



Skoraj tako hitro je šla tudi tale.

lpd



3 komentarji:

  1. O tudi tale je zares enkratna. In jaz ponosna lastnica torbe iz podanega linka, to torbo z veseljem nosim. Odlično uporabna in lepa je, nikoli me ne pusti na cedilu s premalo prostora in na njej se ustavi veliko oči. To slednje sem ti zapisala ne zato, ker bi to meni ravno bilo pomembno, pač pa tebi kot kreatorki, da boš vedela, da je nekaj posebnega.
    Lepo te pozdravljam in z veseljem spremljam tvoje kreativne objave, LP:) Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tanja, taki komentarji mi res veliko pomenijo. Najbolj vesela pa sem, ker si zadovoljna s svojo torbo. Sama nisem ravno t. i. sodoben potrošnik (ko nekaj kupim, je to če se le da na dolgi rok), zato dam rada iz rok stvari, ki bodo tudi novim lastnikom dolgo dobro služile. Hvala za lepe besede!

      Izbriši
  2. Zelo lepa torbica in verjamem, da je praktična,lastnica jo bo z velikim veseljem nosila.

    OdgovoriIzbriši