Strani

sobota, 19. maj 2012

A že poznate ovčko Belko?


Kot sem že parkrat napisala, zadnje čase nisem ravno pretirano produktivna
oziroma sem bolj produktivna na terenih, ki so manj vidni tukaj.
Se mi je pa nabrala lepa zbirka materiala za objavo in tudi slaba vest je začela cingljati,
zato sem se brcnila v rit in zdaj že ves dan sedim pred črno škatlo ;)

Pred časom sem bila na predstavitvi simpatične slikanice o ovčki Belki,
ki je izšla pri sorazmerno novi založbi Tamaj.



Fotografije so z delavnice, ki je sledila predstavitvi.

Huh, kakšna huda navodila...!!


To je pa težkooo:


Valjava in svaljkava:


Midva sva taprava ekipa:


Kaj bi jaz brez moje mami!!


Jaz pa že znam SAMA!


Še nosek...


... lej jo, mojo ovčko!!



Za konec še namig:
Z lastnico založbe v teh dneh za vas pripravljava presenečenje, zato ostanite tukaj :)

lpd

Ni komentarjev:

Objavite komentar