Strani

petek, 31. avgust 2012

Iz taščine zakladnice

 
  
Včasih se pač izplača par dni pospravljat prepolne stare omare.
Pa čeprav vmes fašeš srbečico in izpuščaje zaradi obilice prahu
in po ves dan kihaš kot zmešan... Lahko se zgodi, da najdeš zaklade,
na katere je pozabila celo tašča in ti jih iz veselja do ponovno 
vzpostavljenega reda na koncu tudi podari,
ker je vmes itak pozabila, kaj bi z njimi :)
 
Mogoče se komu ne zdi nevemkaj, ampak meni se je,
ko sem našla tele drete, v glavi odvrtel cel film možnosti,
ki sem jih seveda že začela po malo preizkušat:
 
 
 

 
 Zaenkrat mi je všeč, ravno prav robustno izpade,
 samo časa imam spet premalo za vse, kar se mi po glavi mota...
 
Poleg tega sem bogatejša za set nedotaknjenih ravno prav starinskih lanenih krp iz leta 1988!!
 

 
 
Juheeej!!

Zdaj pa likat, da bodo lepe, kot se spodobi...
 
lpd
 
 
 
 
 
 


2 komentarja:

  1. Uhhh, pospravljanja ne maram preveč, ampak če so pa taki rezultati.. to pa se splača :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa od nekdaj grozno rada zlagam v omare in red delam ... prah me ne gane preveč ;)
      Sicer pa škoda, ker te v četrtek ni bilo, sem imela tole štrikanje s sabo.

      Izbriši