Strani

sreda, 12. september 2012

Na pletilkah imam... / There`s something on my knitting needles...

 
... (poleg vsaj petih drugih nedokončanih projektov)
novo jopico:
...(apart from at least five other projects) I have started a new cardigan:
 

 
Izbrala sem sicer malo debelejšo prejo kot je planirana v navodilih,
zato po svoji dobri stari navadi navodila spet improviziram ;)
 Razlog za takšno odločitev sta bila ravno prav grob izgled
in delno lanena sestava moje prejice iz zares starih zalog.
Všeč so mi nepravilnosti, ki nastajajo zaradi zadebelitev in
grobih vlaken, testni vzorček pa je pokazal, da se zadeva tudi
fino pere v stroju. Se že veselim, kdaj bo gotova, bomo pa še videli...

I have chosen a bit thicker knitting yarn as demonstrated in the instructions, so I am improvising again… Mostly because of a bit rough look of my partial linen yarn.  I like very much the irregularities that appear due to rough fibres.  The sample showed that it can easily be washed in the washing machine.  I am really looking forward to see the cardigan when it`s done (we`ll see…)
Brezplačna navodila so na voljo na Ravelryju.
 Free instruction can be found at Ravelry.
 
 
 Sicer se vsem opravičujem za zanemarjanje bloga zadnje dni.
Ampak obljubim, da se bom kmalu poboljšala!
 
lpd
 
 
 
 
 


1 komentar:

  1. Jopica bo super. So me že malo prsti zasrbeli po pletenju, ko sem jo videla.

    OdgovoriIzbriši