Strani

petek, 26. oktober 2012

Kvadratki, vreče in okroglih 50 tisoč!! / Squares, cuddles and round fifty thousand!!

 
 
Ste že začele??
Naš novembrski KNIT-A-SQUARE rok se približuje,
jaz pa sem tokrat kar malo pozabila na to...
Pa evo popravljam napako in pletem, da se kar kadi...
Moj cilj sta vsaj dve spalni vreči, nekaj toplih kap
in še kakšna žogica marogica zapovrh.
 
Predviden rok je 10. november.
 
 
Še dobro, da bo zdaj nekaj praznikov in dopusta!
 
Za konec in ob okrogli številki tegale pisanega bloga vam še prišepnem,
da bomo spet podarjali. Ostanite tukaj!
 
Have you already started?? Our November KNIT-A-SQUARE  deadline is approaching, but this time I kind of forgot about it… well, I am getting better and I am knitting as fast as I can…my goal is to make at least two sleeping bags, some warm hats and maybe a ball or two…
Deadline is 10th November.
Thank god, holidays are coming!
 
In the end and because it`s time to celebrate the anniversary of this colourful blog, I am giving you a hint that we will be again giving away presents if you hang around. So, stick around and you might get a gift!! 
 
lpd
 
 

3 komentarji:

  1. Je že kar malo čez 5o.ooo.
    Hvala , da si spomnila , da se približuje rok za oddajo kvadratkov in spalnih vreč.Imam samo en problem - pravo goro volne , a mi ena ali dve manjkata ( ne vem kje sta haha...).Skrajni čas , da nekaj naredim in pošljem ven .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj ti manjka, še kakšna gora volne ali kaj ;)

      Izbriši
    2. Volne mi definitivno ne manjka , samo evidenca je očitno slaba.A sem se že znašla - sprememba načrta in zadeva je rešena.

      Izbriši