Strani

sobota, 2. marec 2013

Še sem živa :)



Intenziteta je malo popustila in evo me nazaj.
Za ogrevanje par detajlov iz preteklih dni: novi članki bodo.





lpd

8 komentarjev:

  1. Sem bila prav zaskrbljena,ker se ni nic dogajalo.Samo da si nazaj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla, Vesna!
    Evo me, brez skrbi, vse je ok, samo časa je bilo premalo za vse ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj lepega je nastalo, zdaj me pa firbec matra - kaj? Pa upam, da nisem preveč nerodna, če povprašam - kakšni članki?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Članki za Unikat. Na več bo treba pa počakat do izida... :) Bom takrat vse povedala in pokazala, prav?

      Izbriši
  4. Ojla!

    Jest že imam Unikat in sem že naredila dva pomladna piščančka po tvojih navodilih :)Enga kot modelček za v šolo-da jih bom delala z učenci in enga za mojo nečakinjo. Super zgledata.
    Hvala za dobro idejo!

    Lp
    Jasna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, ga že imaš? Jaz še čakam svoj izvod... Piščančke se da pa fino delat z otroki - te, ki so v Unikatu, so mi vse skaširali otroci.

      Izbriši
  5. :)) Hvala za odgovor, firbec zadovoljen, zdaj grem pa še po Unikat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ampak tegale na fotkah v tej številki še ni, da ne boš razočarana :)

      Izbriši