Strani

petek, 5. april 2013

Še enkrat hvalim.


Pa je spet par dni kar spolzelo skozi prste..
Popravljam še eno veliko zamudo in še eno nagrado delim naprej.
Za podejeno se zahvaljujem Keti, pokukajte k njej!


Tu so pravila:

1. Ustvariti link do bloga, kjer si prejel nagrado in se zahvaliti za podarjeno. 

2. Napisati 7 stvari o sebi - to je vedno težko...:
 - rada imam barve, vedno in povsod
- vedno se ukvarjam z več stvarmi naenkrat, zato se moram zelo trudit, da jih tudi dokončam
- ne glede na širok razpon ustvarjalnih interesov se vedno vračam k tekstilu
- vedno več recikliram in se sploh trudim ne biti tipičen potrošnik 
(zaradi mene bi kapitalizem verjetno že propadel :))
 - sem večni optimist
- trmasta in vztrajna
- rada imam glasno glasbo in ne maram ameriške  filmske produkcije, z redkimi izjemami

 3. Obiskati 15 blogov in pustiti sporočilo o blog nagradi  
Tu je moj šopek po naključnem vrstnem redu. 13 jih je, ker sem bila malo izbirčna :)

 1.
Škorčica 
zaradi krasnih fotk in komentarjev z dušo

 2. 
Permakultura za telebane 
ker podpihuje mojo vrtnarsko žilico, pa čeprav sem zaenkrat še brez lastnega peskovnika

3. 
Cherrytime 
ker si delimo kvačkarsko veselje

4.
Sonja ustvarja 
sorodna ustvarjalna dušica :)

5.
Frišno novo jutro 
ker se vsakič znova fino nasmejem 

6.
Vilinski svet 
ker mi je všeč njen fimo nakit

7.
 mtka uri 
preprosto drugačna je

 8.
živeti ustvarjalno 
ravnokar odkrito in zelo zanimivo

9.
Mama Ladka
ker so mi všeč njeni eksperimenti z volno in naravnimi barvili

10.
Mavrična ustvarjalnica 
ker je res pisana


11.
Pilulilu 
še ne hecen, nedavno odkrit blog

12.
Pikapolina
temu se reče potrpljenje in pol...
  
13.
sobazrazgledom
še en ustvarjalno zakvačkan blog


Tako, po dolgem času sem šla res brskat po blogih, ki so mi všeč.
Vsaka stvar je za nekaj dobra :)

Zdaj pa grem pripravit nove kalčke za kaljenje.
Da bo vsaj nekaj rastlo, ker je tale zima res že ubijalska... fuj...

lpd

1 komentar: