Strani

torek, 28. maj 2013

Košarice delam.



  In nekaj starih zalog bom porabila.






lpd


13 komentarjev:

  1. Čudovite so:) Jaz sem ta sistem že preizkusila ampak so bile mehke....žal, zato sem naredila čisto malo velikost in dala noter bonbone:)
    Tvoje zgledajo čvrste oz.kompaktne:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so precej kompaktne, me pa zato prsti bolijo, ker namenoma močno zategujem. Bi rekla, da je samo v tem štos. ampak tudi moje niso prav velike, so nekje do 30 cm premera.

      Izbriši
  2. OO hvala za odgovor bom poskusila še enkrat...

    OdgovoriIzbriši
  3. O kvačkanju ne bom zgubljala besed, saj si prava mojstrica. So pa tudi fotografije čudovite! Tako da - talentov obilo! Uspešno še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  4. Supr všeč so mi. Ali je tole težko narediti? Bi rada poskusila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mety, nič kaj težkega ni, potrebuješ samo osnovno znanje kvačkanja v krogu.

      Izbriši
  5. Super varianta kvačkanja, praktične košare. Še nisem poskusila, bom, ma ne vem, če mi bo ratalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda ti bo, ni nič težkega! Če ne, pa pomagamo :)

      Izbriši
  6. siva s turkiznim pletivom je mmmmmmm

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo. Tole bom pa morala poskusit. Samo naštudirat moram, kako se lotit ;-)
    Pozdravček, Keti

    OdgovoriIzbriši
  8. Keti, nič prav težkega ni. Če poznaš osnove kvačkanja, znaš vse potrebno...

    OdgovoriIzbriši