Strani

četrtek, 21. maj 2015

Moji odtenki sive


Tole me je že dolgo mikalo, 
pa sta se ob pravem času skupaj znašla eno staro krilo in  tunika...


Nekaj v tem stilu bo, ampak precej bolj skromno.
Če mi bo na koncu še vedno všeč, seveda ;)

lpd

2 komentarja:

  1. Tole mi je zelo zelo všeč. Barvna kombinacija je super. Samo mi pa ni čisto jasen postopek izdelave. Ali imaš v bistvu dva blaga enega vrh drugega in po šivanju vzorca zgornjega izrežeš? Če je tako, se pa zgornji ne sme nitkati, ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Mety, točno tako je, bravo! Je lažje, če se zgornje blago ne nitka, obstaja pa tudi varianta z blagom, ki se. V tem primeru moraš še bolj na drobno šivat (po mojem je še najbolje s šivalnim strojem) in tudi mal večji rob ne bi škodil najbrž... Ko to parkrat opereš, bi znal nastat lep, na fino nacefran robček. Mogoče tudi to kdaj poskusim ;)

    OdgovoriIzbriši