Strani

torek, 29. marec 2016

Z levo

 
 
Sem vedela, da se bo zgodilo slej ko prej in tudi pričakovala sem potiho.
Dočakala sem svojo prvo tečajnico levičarko
 in kaj drugega kot zagrabit bika za roge in se lotit učenja...
 
 
Počutim se kot popolna začetnica in me prav zanima,
kako mi bo šlo danes zvečer na tečaju.
 
lpd


2 komentarja:

  1. Bravo!
    Me je sodelavka pred tednom prosila, če bi ji malo pomagala učit kvačkat v razredu pri pouku gospodinjstva in ko sem se spomnila, da je ena deklica levičarka sem si v glavi sestavljala plan B. pa je na srečo deklica kar sama obrnila, kar sem jim pokazala in ko sem prišla do nje, je že vse teklo kot po maslu :o)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z otroki je menda lažje, ker so večinoma sposobni si v glavi avtomatsko zrcalno obrnit. Z odraslimi je težje...

      Izbriši